Sirke`1997
Grupa SIRKE rodās mūzikas izdevniecības Tornis
paspārnē 1996.gada pavasarī neilgi pēc grupas Plastalīns
izjukšanas, jo visi trīs SIRKES dalībnieki spēlēja un dziedāja
Plastalīnā.
Viņi ir --- MĀRTIŅŠ KORSIETIS (balss, ģitāra), MĀRIS
"ŠAKĀLIS" ČISTOVS (bungas), LAURA ZIEMELE (basģitāra
un balss). Grupa uzreiz sāk aktīvi piedalīties koncertos un jau
vasarā Torņa studijā ieraksta savu pirmo DEMO "Sirke".
Šis ieraksts tā arī paliek DEMO satusā, un netiek izplatīts vairāk
kā 10 eksemplāru lielā tirāžā.
Mūzikas formas ziņā SIRKI varētu droši raksturot kā melodiskā
ģitārroka spēlētājus, ar jūtamām ietekmēm no The Wedding Present,
Sonic Youth un amerikāņu underground. 1996.g. oktobrī SIRKE
Tornī ieraksta patsmit dziesmas savam pirmajam nopietnajam
albumam "Melnā uzvalkā", kas gan tā arī netika izdots(naudas
trūkuma un citu iemeslu dēļ). Visu to laiku grupa meklē sev otru
ģitāristu, līdz par tādu kļūst JURIS ALKSNIS (Sanitārā
Zona, Shine On, Voiceks,
Baložu Pilni Pagalmi u.c. grupu
un projektu ģitārists), kurš jau viesmūziķa statusā bija piedalījies
dažu "Melnā uzvalka" dziesmu ierakstā.
1996.g. Ziemsvētkos SIRKE laiž pasaulē kasetes formāta
singlu "Sniega veča laiks" ar 1 dziesmu no "Melnā uzvalka"
un 3 svaigi ierakstītām.
1997.gada vasara zīmīga ar 2-u Anglijas grupu Ray Speedway
And The Devils Of Pace un Bowling Boy koncertceļojumu
pa Latviju un Lietuvu, kurā piedalās arī SIRKE. Grupas
ceļo ar mikroautobusu, un kopumā sniedz 8 koncertus 8 dažādās
pilsētās - Valmierā, Tauragē, Viļņā, Jelgavā, Dubultos u.c. Tā
paša gada rudenī SIRKE Torņa studijā ieraksta instrumentālās
mūzikas programmu "SIRKE 603", ko izdod vienā kasetē ar
Bungi Kungi (sitamo
instrumentu projekts) 1995.gada ierakstu, bet Ziemsvētkos pulcējās
tur pat, nu jau SIRKEI tradicionālajiem Ziemsvētku ierakstiem.
Ieraksta divas dziesmas un divas kompozīcijas (viena no tām ir
viens no grupas lielākajiem grāvējiem "Lovepunk"), kas
tiek izdotas īsajā kasetē "Lo-ve-fi Zsv".
Nākamais zīmīgais notikums ir SIRKES un RAY SPEEDWAY
AND THE DEVILS OF PACE split 7" (kopējā 7 collu vinila plate)
izdošana, ko veic John Hedley un viņa izdevniecība Ten
Pin Productions. John Hedley ir grupas Bowling Boy
dalībnieks, un viņš arī ir tas cilvēks, kas organizē SIRKES
un RAY SPEEDWAY AND THE DEVILS OF PACE koncertceļojumu
pa Centrāl- un Rietumeiropu 1998.gada oktobrī (kopā ar RAY
SPEEDWAY AND THE DEVILS OF PACE un Sarkanais
Oktobris).
Ārpus darbības SIRKĒ, visi tās dalībnieki piedalās, vai
ir piedalījušies, arī citos muzikālos projektos un grupās. Tā
MĀRTIŅŠ KORSIETIS sacer
un izpilda lieliskas solodziesmas, un pirmais viņa soloalbums
jau ir gatavs un gaida publicēšanu. ŠAKĀLIS vēl ir spēlējis
grupās Yulunga un Latvijas
Gāze, un spēlē Inokentijā Mārplā. LAURA ir
spēlējusi vairākās grupās, no kurām labākā bija meiteņu "riot
girl" grupa Atdod Zapti.
JURIS ALKSNIS kopš 1990.gada spēlējis daudzos ansambļos,
ieskaitot Baložu Pilni Pagalmi, Voiceks, MeliBezGala,
u.c.
1999.gads SIRKEI sākas ar sadarbības uzsākšanu ar jauno Rīgas
indie leiblu ALISES
IERAKSTI, kas palīdz grupai vasarā izdot cd "HELLIJS DŽŪDASS"
un noorganizēt jaunu koncertceļojumu - šoreiz pa Somiju, atbalstot
islandiešu grupu UNUN. Koncerti ir ļoti veiksmīgi, un grupa uzreiz
tiek "nofraktēta" jauniem koncertiem Somijā tanī pašā gadā.
Jāatzīme, ka kopš 1998.gada beigām SIRKE spēlē tikai un
vienīgi instrumentālu mūziku, un noteikti ir viena no
sava laika vis-vis-labākajām Latvijas grupām.
|
Sirke`2000 |
Intervija,
Aktualnet 16-12-2002
Ar atgriešanos! Kā ceļojums
uz VFR? Dzirdēju, esot bijuši šādi tādi sarežģījumi - dezertējis
šoferis?
Sirke gan vispār nemēdz
ceļot bez starpgadījumiem
gods kam gods, tas mūs nespēj apstādināt.
:) Brauciens beigu beigās izdevās lielisks un es ceru, ka
mēs vēl atgriezīsimies Vācijā.
Tātad jaunais albums "Take One Do" beidzot ir
gatavs, kādas ir pašreizējās sajūtas?
Sajūtas ir tieši tādas, kādām tām vajadzētu būt - kā pēc
labi padarīta darba. Prezentācija, koncerti - tas, protams,
ir jauki. Taču pašlaik mēs jau pamazām sākam domāt par jaunām
kompozīcijām. Jāskatās uz priekšu, kā muzikāli attīstīties
tālāk.
Zinu, esat lieli virtuālā Nhl datorspēles fani, kā tad
īsti noslēdzās jūsējie play offi? Vai jaunais Nhl 2003 ir
jau notestēts? Īss komentārs par to.Pagājušā
gada sezona ir noslēgusies, kausi un balvas ir izdalīti
un jau ir sākusies NHL 2003 sezona. Tiesa, man pašam gan
jaunais hokejs īsti neiet pie sirds, tas manuprāt ir viens
no sliktākajiem, kāds NHL sērijā pēdējo gadu laikā ir redzēts.
Tas arī ir viens no iemesliem, kāpēc pēc jaunās sezonas
izveidošanas pametu mūsu hokeja līgu pašplūsmā un ne spēlēšanā,
no organizēšanā aktīvu dalību vairs neņemu. Otrs iemesls,
protams, ir pēdējā laika Sirkes aktīvā darbība, trešais
- online futbola menedžeris Hattrick (http://www.hattrick.org).
:)
Datorspēlēm gan nekad nav bijis tieša iespaida uz Sirkes
mūziku. Jā, nenoliedzu, ka mums tās patīk spēlēt, lai gan
pēdējā laikā tam neatliek neko daudz laika, taču kāda gan
var būt spēļu ietekme uz mūziku? Nosaukumi - jā, tā ir cita
runa. Bet tas gan ir tikai tāpēc, kā spēlēs bieži izdodas
atrast spilgtus citātus, kas kā piemērīti der kompozīciju
nosaukumiem.
"Take One Do" no kurienes tas nosaukums cēlies?
Vai kārtējais kompānijas EA Sports virtuālā sporta produkts?
Nē, tā vienkārši ir kārtējā vārdu spēle. Kāpēc gan Tu domā,
ka visam kaut ko būtu jānozīmē?
Labi, atgriežoties pie jaunās skaņuplates, kāda tā ir,
jūsuprāt? Cik lielā mērā esat apmierināti ar gala produktu?
Kā vienmēr - atšķirīga. Pirmo reizi Sirkes mūzikā visa albuma
garumā ir dzirdami saksofoni un klavieres, līdz ar to arī
albuma skanējums ir akustiskāks, maigāks, džezīgāks. Īpašs
prieks ir par skaņu režisora Tāļa Timrota paveikto - pirmo
reizi albumu no sākuma līdz galam veidojām studijā, gan
rakstījām, gan miksējām, gan māsterējām. Jāsaka, ka tas
ir attaisnojies - albuma skanējums ir lielisks un tehniski
nevainojams. Protams, vienmēr jau gribās, lai būtu vēl labāk,
gribās, lai ieraksta procesam būtu bijusi iespēja veltīt
vairāk laika un darba. Taču rezultāts jebkurā gadījumā ir
vairāk kā apmierinošs.
Atceros kādā jūsu koncertā iesvilos diskusijā ar blakām
stāvošo cilvēku par tēmu, ko tad īsti instrumentālais ansamblis
Sirke spēlē. Man jau šķita, drīzāk džezu, nekā roku, savukārt,
oponents, kā jau oponents aizstāvēja pretēju viedokli. Brīdi,
kad man gandrīz jau izdevās pārliecināt kolēģi, no skatuves
jūsu izpildījumā atskanēja kaut kas drausmīgi smags. Kolēģis
tikai piebilda "Tas, vecīt, tiešām nav roks, tas ir
hārdroks". Kā tad īsti tur ir? Kā jūs paši definējat
savas mūzikas žanru?
Nu to jau nu Tev vajadzēja zināt, ka mēs savu mūziku jau
kādu laiku vairs nemaz nemēģinām kaut kā klasificēt, un
neiesakām arī citiem. Tāpēc arī tagad es nemaz nemēģināšu
sākt analizēt, cik procentu mūsu mūzikā ir no džeza, cik
no pankroka un cik no deju mūzikas. Galvenais jau ir rezultāts,
vai ne?
Jā, piekrītu. Kādi nākotnes plāni?
Nospēlēt šogad vēl pāris koncertus un noslēgt gadu ar koncertu
"Cepelīnos". Nākošgad jāsāk veidot jaunas kompozīcijas,
beidzot jāpalaiž Sirkes mājas lapa un vēl vismaz kādas pāris
ārzemju tūres jāsarīko.
Manuprāt, jūsu mūzika sen jau prasās pēc lielākiem plašumiem,
te es domāju mūzikas tirgu. Kā jums veicas ārpus Latvijas
robežām? Ir ieplānota kāda tūre?
Viss notiek. Un cerams, ka notiks arvien vairāk un vairāk.
Galu galā, cik tad ilgi var reizi mēnesī atspēlēt kārtējo
koncertu Depo? :)
Kā esat iecerējuši sagaidīt Jauno gadu?
Vecrīgā, klubā Cepelīni (es ceru, ka tā šī vieta tiešām
arī saucas, lai arī esmu dzirdējis pa variantu Zeppelin
Gmbh.). Neko jau īsti atpūsties nesanāks - jāspēlē. Mani
gan vienmēr tas ir ārkārtīgi interesējis, kā tas īsti ir
- spēlēt Jaungada koncertu? Šogad beidzot uzzināšu.
Un visbeidzot pēdējais jautājums - kas tad beigu beigās
jums sniedz lielāku kaifu rokenrola vai datorspēļu spēlēšana?
Principā jau nav svarīgi, kas sniedz kaifu, galvenais, lai
kaifs būtu. Datorspēles, protams, ir jauka lieta, ir baigi
feini vakarā pēc darba atnākt mājās un relaksēties pie kādas
hokeja spēles, vai rallija etapa, vai nedaudz paslaktēt
vai nu fašistus, vai pūķus - atkarībā no noskaņojuma. Taču
ja rokenrols nesniegtu tādu kaifu, tad mēs nespēlētu jau
12 gadus. Tā kā tas laikam jau tomēr ir tas svarīgākais
no visiem kaifiem.
Paldies par interviju. Veiksmīgi, un jau iepriekš gribētu
novēlēt priecīgus svētkus.
SIRKE: 1996-2003
2003 gada pavasarī par savu izjukšanu paziņoja instrumentālās
mūzikas ansamblis Sirke, kurš savu 7 gadu pastāvēšanu un
vienlaicīgi arī izjukšanu nosvinēja Kuldīgā, klubā uz Vijolīšu
ielas.
Grupa izjukšanas cēloņus skaidro daudzpusīgi: darbu sadales
problēmas, "mudīšanās" sākšanās, "dzirksteles"
pazušana, vēlme "laikus notīties" utt.
Taču droši var apgalvot, ka ansambli, kurš šo 7 gadu laikā
vietējā mērogā bija daudz ko sasniedzis (ieraksti, albūmi,
koncerti ārzemēs un Latvijā), nogurdināja pašmāju neatkarīgās
mūzikas biznesa vide, drīzāk pat tā neesība, kas apgrūtina
mūziķu personīgo ambīciju apmierināšanu. Pats iemesls esot
bijis atsevišķu grupas dalībnieku nevēlēšanās spēlēt klubā
Tonuss.
Mūziku Sirkes dalībnieki negrasās pamest - Laura Ziemele
(bass) jau nodarbojas ar individuālu mājas muzicēšanu, pārējie
(Juris Alksnis, Uldis Zariņš u.c.) gatavo jaunu kolektīvu
par kuru būs gatavi runāt tikai tad, kad jau būs ko dzirdēt
(tiek baumots, ka šajā kompānijā var atrasties vieta arī
Sirkes dibinātājam, kurš to pameta 1999.g. - Mārtiņam Korsietim).
Bet kas ir galvenais, ko katrs no 3 galvenajiem grupas,
nu jau ex-dalībniekiem ir ieguvis no muzicēšanas Sirkē?
J.Alksnis: Patīkamas atmiņas
L.Ziemele: Statuss sabiedrībā
U.Zariņš: Prieks par to, ka kādam ir bijis patīkami klausīties
Sirki
(ziņa no TORŅA LAIKA)
Sirkes atvadu pasākums ZABADAKĀ/Sirkes
7. un pēdējā jubileja. 03.05.2003
SIRKE 7 YEARS JUBILEE FIESTA
AND FAREWELL PARTY With:
HOSPITALU IELA (Riga)
GRU.VI. (Kuldiga)
SIRKE (Riga)
MARIS SVERNS (Riga)
Reportāža no aizkulisēm ( Edž un Laura )
Godīgi sakot, gadu gaitā ietrenēta atbilde uz jautājumu
par labu latviešu mūziku man bija - SIRKE ! Nu tā,
nopietni. Kādā stilā šie spēlē ? - ej nu sazin kā
pateikt - viskautko spēlē! Vārds SIRKE bieži atrodams
turpat līdzās tādiem vārdiem kā "leģendārā", utt -
to nevajag ņemt pierē. Ja jums ir gadījies to dzirdēt,
tad jau paši sapratīsiet. Ja nav - baigi žēl, varu
tik ieteikt sadabūt kādu no viņu daudzajiem izdotajiem
ierakstiem, bet, vienalga, to sajūtu, ko sniedz SIRKEs
koncerts nedabūsiet...
Nu re! Tad nu SIRKE pēc 7 gadus ilgušās veiksmīgās
pastāvēšanas nosprieda, ka labāk tomēr ļaužu atmiņās
palikt kā kaut kam joprojām gaisīgam, smalkam un brīžiem
netveramam. Un, lai tas tiktu tehniski pareizi pasniegts,
ir jānoorganizē atvadu balle ar Gala pašpasludināšanu.
Neņemos spriest, kāpēc par norises vietu tika izvēlēts
ZABADAKS (gan jau ka kāds klubs Rīgā noteikti būtu
to uzrīkojis ar lielāku pompu un apmeklētību), bet
rezultātā tāds maigs un jauks pasākums sanāca.
Uzaicinātais viesis MĀRIS ŠVERNS ar jauki, harmoniski
un tasnekaskadruskušķībi skanošajām dziesmām lika
daudziem zālē padziedāt līdzi, jo draugi tak uz jubileju
sabraukuši - pilla sēta mašīnām. Gan jau kāds prominents
viesis ar pa vidu pagozējās... Māris godam turēja
Alksnim doto solījumu turēties uz skatuves pēc iespējas
ilgāk.
Šverns pats pirms uzstāšanās atzinās, ka sagatavojis
programmu, kam īpaši būtu jāaizkustina dažu SIRKEs
dalībnieku sirdis. Spēlētas tika pārsvarā dziesmas
no Šverna pirmajiem diviem soloalbumiem "Atmiņainā
deja" un "Romāna varonis", kuru ierakstos piedalījās
arī Alksnis ar ģitāru un Laura ar balsi un citiem
niekiem. Sirdis tika kustinātas, un ne tikai tās divas
paredzētās - arī vairāki citi zālē dziedāja līdzi,
kaut izskatījās gados stipri jauni (varbūt tumsa maldināja)
un tik vecus ierakstus varētu nebūt dzirdējuši. Koncertu
neapmeklējušajiem varu vien ieteikt paviesoties iekš
www.tornis.lv
mp3 sadaļas un noklausīties dziesmu "Romāna varonis".
|
Un tad jau arī vakara vaininieki, kā vienmēr, nevērīgi
un it kā negribīgi kaut ko sāk trinkšķināt un klimpināt,
kamēr uz skatuves beidzot nogruntējas pilns mazais
sastāvs - Alksnis, Zariņš, Laura un Aija. Saksofonistu
tandēms kaut kā šoreiz izpaliek, tāpat kā solītais
hītu albūms (kurš gan tomēr iznākšot - priekšā taču
vesela mūžība! Tad jau varēs arī pēc 15 gadiem reanimēties
un parādīt mazbērniem kā jābrauc tūrēs!) Pēc pieklusinātās
Alkšņa uzrunas sāk skanēt it kā jau tik dzirdētie,
bet tomēr tik foršie vecie un ne tik vecie gabali,
kas pieteikti gan netiek un to nosaukumus diemžēl
nav nācies iegaumēt, tāpēc nevaru komentēt kaut ko
atsevišķu. Muzikantu sejas gan brīžam tādas paskumjas
šķita - diez kāda ir sajūta apzināti spēlēt pēdējo
koncertu ?
Man patiešām patīk kā šī grupa spēlē, patīk kā viņi
pārvalda savus instrumentus, priecē tas, kā pēc ilgiem
nemēģināšanas periodiem viņi spēj atcerēties dziesmas.
Nekādu skādi manai ausij neradīja arī saksofonistu
trūkums, jo citos končos man brīžiem ir šķitis, ka
uz skatuves ir par daudz cilvēku vai arī es vienlaicīgi
nespēju uztvert tik daudzus skaņu celiņus. Tāds cilvēku
skaits automātiski izvirza arī visai augstas prasības
aparatūrai, kas ZABADAKĀ nav nekāda spožā... SIRKEs
štata darbinieks Henča arī šoreiz izvēlējās pavērot
savējos no malas. Kopumā jaukas un sirsnīgas atvadas,
neizpaliekot arī tortītei.
SIRKE - nepilnā sastāvā (kā vairumā pēdējā laika koncertu
- plašs sastāvs dod iespēju variēt), diemžēl bez saksofoniem,
spēlēja smukākās un jaunākās dziesmas. Varēja jau
gaidīt arī atskatu pagātnē, vairāki cilvēki zālē neslēpa
vēlēšanos dzirdēt dziesmas, kas viņiem iepatikušās
97.-98.gadā, piesauca pat nosaukumus, bet - ko tu
sliņķim padarīsi? Grupa uz atvadām spēja nospēlēt
vien to pašu ko pēdējā laika koncertos - tās pašas
smukās dziesmas, ko vēl varēja atcerēties, starp kurām
gan bija arī pati pirmā SIRKEs instrumentālā kompozīcija.
(Vēsture - instrumentālu mūziku SIRKE sāka spēlēt
aptuveni gadu pēc sava sākuma!).
|
Gan jau kāda šampanieša
šļakata arī nozibinājās, un pēc tam uz skatuves varonīgi
uzrāpās SIRKEs dibinātājs MĀRTIŅŠ KORSIETIS ar ģitāru
un nospēlēja vienu no pirmajām SIRKEs dziesmām.
Tie kuri nezināja, tā arī palika nezinot, ka KORSIETIS
ir SIRKEs dibinātājs un redzēja vienkārši puiku, kurš
aši ieņem vietu pie mikrofona, paņem ģitāru un piesaka
dziesmu no pašiem SIRKEs pirmssākumiem. Tie, kuri neieklausījās
piedziedājumā, tā arī neuzzināja, ka tās nosaukums ir
"Mazi mīļi meli ". Versija bija gluži lēna un mierīga
un pat es to atpazinu tikai sākoties tekstam. Kāda bija
KORSIEŠA gatavotā otra dziesma, uzzināt neizdevās,j
o jau pirmās dziesmas vidū atradās kāds acīgais, kurš
pamanīja, ka vieta pie bungām ir tukša un knaši devās
to aizpildīt. Nekāda īpašā spēles saskaņa abiem neradās
(bundzinieks izskatījās visai neprofesionāls) un, laimīgi
pabeidzis dziesmu, KORSIETIS ātri vien no skatuves evakuējās.
|
GRUPA VILNIS ( gru.vi nozīmē
tieši to pašu!) spēlēja parastajā sastāvā. Drusku tāds
kā lepnums bija, ka, laikam, pateicoties tikai gru.vi
ultimātam, SIRKE piekrita arī paši spēlēt savā jubilejā.
Man liekas, ka tā bija.
Tāpat, kā puse šīs grupas spītīgi turpina apgalvot,
ka SIRKE esot labākā grupa Latvijā (nu jau vairs nē),
tāpat arī es spītīgi turos un turēšos pretī -l abāku
grupu par gru.vi Latvijā neesmu manījusi (un ar Latviju
vien šeit var arī neaprobežoties). Grūti komentēt to,
kas ļoti patīk , bet varu atzīties, ka ir patīkami redzēt
publiku mulstam, jo "taisnu" ritmu un daudzreiz atkārtotu
vienu basa kvadrātu nekādi nevar sagaidīt, kaut arī
acīs lasāma vēlme padejot, pašūpot galvu vieglā ritmā,
klausīties nedomājot... |
HOSPITĀĻU IELA centās ielīksmot
savējos un pārējos ar džiku džaku regeju, bet visiem
tāds stīvums kaulos, tik Garais taranēja griestus. Ar
to skaņu arī neko nevarēju saprast - nu nepakļaujas
man tā pults neparko. Bet bija jau ļoti forši tāpat.
Laikam jau vienīgā latviešu folkregeja (?) grupa. Patīk,
ka melodijas turēšana bieži tiek vijolei, foršāk taču
ja visādāk!
.......spēlēja jau krietni pavēlu un ar tādu kā vilšanos,
ka publikas maz un apskaņot grūti. Taču tam, ko viņi
spēlēja, tas patiešām netraucēja. Mīlīgs un mazliet
skumjš (teksts?) regejs, kas, laikam, jau nevar nepatikt.
Tieši HOSPITĀĻI sagādāja pārsteigumu, kas atvizināja
uz pasākumu INGU BAUŠĶENIEKU, lai tas pateiktu kādu
atvadu vārdu SIRKEi. Tas pārspēja pat SIRKEs "pārsteigumu"
- tā arī pagaidām neiznākušo izlasi BEST OFF SIRKE (ticiet
vai nē - bet tiešām no SIRKE neatkarīgu iemeslu dēļ.)
Tāpat vēl daži ļaudis atcerējās, ka SIRKE ne tikai atvadās,
bet dara to savā dzimšanas dienā un sarūpēja arī kādu
dāvanu (PALDIES!). |
Tāds diezgan apjomīgs tas
pasākums, laikam, bija sanācis, jo nekas īpašs pēc tam
pasākts netika. Kas aizgāja - aizgāja, kas nolūza -
nolūza. Lai dzīvo SIRKE !
Paldies arī visiem kas atbrauca un varbūt arī tiem,kas
neatbrauca... žēl arī ,ka publikas vidū netika manīts
Ēriks,kurš gan bija apsolījis. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Diskogrāfija:
"TAKE ONE DO" (2002 cd)
"HE PROBABLY HOPED TO GET REMIXED" (2001
Sirke cd)
"HE PROBABLY HOPED TO GET AWAY WITH JUST A SIMPLE
APOLOGY... I DON'T THINK SO, NOT THIS TIME" (2000
Sirke cd, kasete)
"HOW TO USE LIFT" ( 2000 Alises Ieraksti, cd ep)
"HELLIJS DŽŪDASS" ( 1999 Alises Ieraksti, cd)
"SPLIT" ( 1998 ten Pin Production, kopējā 7"
plate ar RAY SPEEDWAY AND THE DEVILS OF PACE)
"LO-VE-FI ZSV" ( 1997 Tornis, kasete-ep)
"TOUR 1997" ( 1997 Velo, kopējā kasete ar RAY
SPEEDWAY AND THE DEVILS OF PACE un BOWLING BOY)
"SIRKE 603" ( 1997 Tornis/Velo, kopēja kasete
ar BUNGI KUNGI)
" SNIEGA VEČA LAIKS" ( 1996 Velo, kasete-ep)
"MELNĀ UZVALKĀ" ( 1996 Tornis, nepublicēts)
"SIRKE" ( 1996 Tornis, kasete, nepublicēts)
E-mail:
tornis@tornis.lv
|
|
|
|